Wednesday, October 26, 2011

DiCaprio învaţă să spună în româneşte "Te iubesc!"

           Iubita lui DiCaprio e româncă. Dă bine pentru ţară în afară? E de bine pentru popor? Poate fi văzută ca o performanţă a domnişoarei respective? Îmi amintesc de proiectul ală de lege cu ştirile pozitive şi ştirile negative. Asta cu românca şi actorul scufundat odată cu Titanicul în ce categorie ar intra?
           Trecând de ştirea în sine şi lărgind abordarea, nu uit insistenţa cu care jurnaliştii ne-au delectat cu divorţul soţilor Truică. Norocul, cel puţin al meu, a fost că soarta cuplului şi a averii celor doi se va decide în instanţele din Franţa  (asta chiar n-am verificat-o din 3 surse).

           La alte case e la fel? Poate că nu, poate că da. Totuşi, un exemplu care se înscrie în linia trasată mai sus e şi ceea ce propune site-ul www.yahoo.com la secţiunea ştiri de pe mapamond. Deşi, de multe ori site-ul trage informaţii de la Associated Press, nu ratează ocazia ca multe din articole să nu aibă conţinut cu rezonanţă globală. 

           Mai exact, odată am văzut un lead despre repercusiunile financiare apărute după ce Justin Bieber şi-a schimbat frizura. O altă bombă care pur şi simplu m-a sensibilizat drept în sufletul meu de român a fost că Lindsay Lohan o să pozeze pentru Playboy; başca, de informaţie s-a aflat pe surse.

           Mă întorc la România de unde ne vine chestia asta proaspătă cu spartul Realităţii TV în două; una pentru ăla, a doua pentru celălalt; se face emisie şi din cort. Am văzut şi un mini-documentar subtitrat. Cred că va lua şi premiu.

            Între timp, astăzi, 27 octombrie, spre seară, zapam cu nerv, dar fără succes, pe diferite canale ca să aflu ce au hotărât mai marii Uniunii Europene legat de criza financiară şi de datoriile Greciei care riscă să ne chinuie şi pe noi. 

No comments: